stacja PKP MIĘDZYCHÓD: - 56.067 km - linia Szamotuły - Międzychód [335] - 63.223 km - linia Rokietnica - Skwierzyna [341] - 00.000 km - linia Międzychód - Zbąszyń [336] zdjęcia na www.kolej.poznan.c0.pl ========================================================= - ilość peronów/krawędzi: 3/5; - tory ujęte w regulaminie stacji; - wykonywanie manewrów odrzutem zabronione lub ograniczone; dla wyjazdu pociągu: pasażerskiego w kierunku Kwilcza z toru 1, 2, 3 i 6, pasażerskiego w kierunku Wierzbna z toru 1, 2, 3 i 6, pasażerskiego w kierunku Sierakowa z toru 2, 3 i 4, pasażerskiego w kierunku Trzciela z toru 4 i 6, towarowego w kierunku Wierzbna z toru 1, 2, 3 i 6, towarowego w kierunku Kwilcza z toru 1, 2, 3 i 6, towarowego w kierunku Sierakowa z toru 2, 3 i 4, towarowego w kierunku Trzciela z toru 4 i 6, oprócz podania sygnału zezwalającego (przez dyżurnego ruchu) na semaforze wyjazdowym obowiązuje podanie sygnału: "Nakaz Jazdy" lub pozwolenie za pomocą urządzeń łączności względnie ustnie; - stacja wyznaczona do wydawania "Rozkazów szczególnych" drużynom pociągowym na odcinku: do stacji Zbąszynek dla pociągów osobowych i towarowych (przez Zbąszyń); do stacji Międzyrzecz dla pociągów osobowych i towarowych; do stacji Poznań Gł. dla pociągów osobowych i towarowych; do stacji Gorzów Wkp. dla pociągów osobowych i towarowych; do stacji Szamotuły dla pociągów osobowych i towarowych; - manewry wykomuje drużyna manewrowa; - kierowanie praca manewrową nalezy do obowiązków ustawiacza (7-20); ========================================================= 1. układ torów stacyjnych, ich numeracja, semaforów, słupków kilometrowych, budynków oraz infrastruktury - rzeczywisty (oprócz torów za obrotnicą); 2. tory zlikwidowane: - dodatkowy tor łączący tory 3 i 5 (na wysokości semafora D1/2; - dodatkowy tor postojowy na przedłużeniu peronu 2 (pomiędzy semaforami F1/2 i E1); - dodatkowe żeberko na przedłużeniu toru 3 (w okol. słupka 63.8 km pozostałości po napędzie rozjazdu; - zdemontowana część rozjazdu nr 9 (uniemożliwiająca przejazd na tory przy parowozowni); - nieczynny (uszkodzony) tor nr 4 - pomiędzy rozjazdami nr 15 i 9; 3. w obrębie stacji istnieje wieża wodna i dwustanowiskowa parowozownia (obecnie używana dla potrzeb służb technicznych), parowozownię zamknięto (za: opracowaniem "Nasze koleje, W parowozowni i na szlaku") do końca 1964 roku; --------------------------------------------------------- Wielkie podziękowania dla zawiadowcy stacji (2005-07) ========================================================= opisy wajch w nastawni stacyjnej (2006-07-14): - P1 z Wierzbna na tor 2 (blok otrzymania zgody) - P2-3 z Wierzbna na tor 3 (blok otrzymania zgody) - P2-4 z Wierzbna na tor 4 (blok otrzymania zgody) - P2-6 z Wierzbna na tor 6 (blok otrzymania zgody) - P1/2 z Wierzbna na tor 2,3,4 i 6 (blok dania nakazu) ----------------------------------------------------- - m2 do Wierzbna z toru 3 (blok otrzymania zgody) - M2 do Wierzbna z toru 3 (blok dania nakazu) - L2 K1 J2 do Wierzbna z toru 1, 2 i 6 (blok dania nakazu) - H2-6, G2 do Trzciela i Sierakowa z toru 4 i 6 do Kwilcza z toru 6 (blok dania nakazu) - d1 do Sierakowa z toru 3, d2 do Kwilcza z toru 3 (blok otrzymania zgody) - D1 do Sierakowa z toru 3, D2 do Kwilcza z toru 3 (blok dania nakazu) - C2-3 z Sierakowa na tor 3 (blok dania nakazu) - b2 z kwilcza na tor 1 (blok otrzymania zgody) - C2-3 z Sierakowa na tor 3 (blok otrzymania zgody) - a2-2 z Trzciela na tor 2 (blok otrzymania zgody) - a2-4 z Trzciela na tor 4 (blok otrzymania zgody) - a2-6 z Trzciela na tor 6, b2-6 z Kwilcza na tor 6, c2-6 z Sierakowa na tor 6 (blok otrzymania zgody) - A2 z Trzciela na tor 2,4 i 6, B2 z Kwilcza na tor 1 i 6, C2 z Sierakowa na tor 6 (blok dania nakazu) ========================================================= ========================================================= info (na podstawie obserwacji własnych): greg05[malpka]wp.pl, 2008-07 poprawki: 2009-07-26; poprawki: 2009-08-05; poprawki: 2012-02-05; ========================================================= =========================================================