stacja PKP - POZNAŃ GARBARY ex. POZNAŃ TAMA GARBARY - 301.577 km (linia 300) ========================================================= - ilość peronów/krawędzi: 2/2 - przetaczanie wagonów odrzutem zabronione ze wszystkich torów we wszystkich kierunkach; - stacja wyznaczona do wydawania "Rozkazów szczególnych" drużynom pociągowym na odcinku: do stacji Poznań Gł. dla pociągów towarowych (dla poc. zdawczych i lok. luzem); - przejazd taboru przez wagę wagonową (pomostową) dozwolony jest z szybkością do 5 km/h; - kierowanie pracą manewrową należy do obowiązków ustawiacza; - dopuszczalna liczba osi obliczeniowych w poc. towarowych: st. Poznań Garbary - 40; - numer kanału radiowego - R1; - (H) przed semaforem wjazdowym danego posterunku ruchu są zainstalowane urządzenia "SHP"; ========================================================= 1. lokalizacja stacji, innych obiektów, układ torowy, lokalizacja słupków km, numeracja rozjazdów - zgodna z rzeczywistością 2. sygnalizacja - świetlna; 3. stacja od południa sąsiadowała z Zakładami Mięsnymi \"Pozmeat\" oraz portem miejskim. Obydwa zakłady połączone były z siecią kolejową za pomocą bocznic, przecinających ważny trakt komunikacji kołowej (ulica Garbary). Zarówno port jak i rzeźnia zostały zlikwidowane (część portu wydzierżawiono firmom prywatnym, w części zbudowano domy mieszkalne, w rzeźni mieści się placówka kulturalna i jakieś magazyny - bardzo piękny budynek nawiasem mówiąc) a bocznice kolejowe zalane asfaltem, choć jeszcze długi czas po ich zamknięciu można było spotkać w terenie sporo śladów kolejowej infrastruktury. (info: wasiukibic, 2008-01-12) obserwacje własne: 2006 - 2012 ========================================================= ========================================================= info (na podstawie obserwacji własnych): greg05[malpka]wp.pl, 2009-07 aktualizacja: 2012-02-05; ========================================================= =========================================================