nr fabr: 356; seria P8;
ex PKP Ok22-51; DRB 38 4536 (od 1941);
układ osi: 2-3-0; prędkość konstrukcyjna: 100 km/h;
masa służbowa z tendrem: 133,0 tony; masa służbowa parowozu: 78,9 tony;
masa służbowa tendra (22D23-146 lub 293): 54,1 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 18.940 mm;
średnica kół napędnych: 1.750 mm; średnica kół tocznych: 1.000 mm;
max nacisk osi na szyny: 17,0 tony; moc: 721 kW (1.010 kM);
wyprodukowany: PFLwP Chrzanów - 1929;
miejsce stacjonowania: Wolsztyn - czynny;
przebieg służby: na PKP od 1945, 01-1964 - MD Opole, skreślony 26-11-1979, eksponat w Muzeum Kolejnictwa w Warszawie, 1987 - odbudowa w ZNTK Piła, 07-1987 - MD Wolsztyn.