Up kolej.zdokp.pl (strona główna)T A B O Rparowozy Prev Next Slideshow

 Tr5-65
Wolsztyn 04-2007

nr fabr: 8961; seria G8.1;
ex KPEV Stettin 5312; DRG 55 5607 i 56 511;
układ osi: 1-4-0; prędkość konstrukcyjna: 70 km/h;
masa służbowa z tendrem: 120,1 tony; masa służbowa parowozu: 74,6 tony;
masa służbowa tendra (17C1-65): 45,5 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 18.296 mm;
średnica kół napędnych: 1.350 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;
max nacisk osi na szyny: 16,2 tony; moc: ?? kW (795 kM);
wyprodukowany: Orenstein & Koppel, Berlin - 1921;
miejsce stacjonowania: Wolsztyn - czynny;
przebieg służby: do 1923 - KPEV, 1938 - rekonstrukcja z G8, do 1945 - DRB, od 1945 ? PKP, (...), ok. 1970-75 - skreślenie z inwentarza, 01-06-1994 - zakończenie odbudowy w ZNTK Piła, 18-06-1994 - przybycie do Jaworzyny Śląskiej, 03-05-2002 - przeniesienie do Wolsztyna.

Download

 Poprzednie zdjęcie  Następne zdjęcie  Strona indeksu
2007-04-28A.55_wolsztyn_Tr5-65.JPG -  Tr5-65   Wolsztyn 04-2007   nr fabr: 8961; seria G8.1;  ex KPEV Stettin 5312; DRG 55 5607 i 56 511;  układ osi: 1-4-0; prędkość konstrukcyjna: 70 km/h;  masa służbowa z tendrem: 120,1 tony; masa służbowa parowozu: 74,6 tony;  masa służbowa tendra (17C1-65): 45,5 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 18.296 mm;  średnica kół napędnych: 1.350 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;  max nacisk osi na szyny: 16,2 tony; moc: ??  kW (795 kM);  wyprodukowany: Orenstein & Koppel, Berlin - 1921;  miejsce stacjonowania: Wolsztyn -  czynny;  przebieg służby: do 1923 - KPEV, 1938 - rekonstrukcja z G8, do 1945 - DRB, od 1945 ? PKP, (...), ok. 1970-75 - skreślenie z inwentarza, 01-06-1994 - zakończenie odbudowy w ZNTK Piła, 18-06-1994 - przybycie do Jaworzyny Śląskiej, 03-05-2002 - przeniesienie do Wolsztyna.

Copyright © 2007-2012 by zdokp-bahn[MALPKA]wtvk[KROPKA]pl;
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

Całkowita ilość zdjęć: 122       |       strona Dexa       |       symulacja ZDOKP z 1985 r. w programie BAHN       |       Pomoc