Up kolej.zdokp.pl (strona główna)T A B O Rparowozy Prev Next Slideshow

 Tr12-25
Wolsztyn 04-2007

nr fabr: 2696; seria: 270;
ex PKP-A: 2085, Tr12-58 (od ok. 1925), DRB: 56 3522 (od 1941), ÖBB: 56 3522 (od 1945);
układ osi: 1-4-0; prędkość konstrukcyjna: 60 km/h;
masa parowozu z tendrem: 107.8 tony; masa służbowa parowozu: 68,0 ton;
masa służbowa tendra (16C11-25): 39,8 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 17.535 mm;
średnica kół napędnych: 1.300 mm; średnica kół tocznych: 870 mm;
max nacisk osi na szyny: ? tony; moc: brak danych kW;
wyprodukowany: Lokomotivfabrik Wien - Floridsdorf - 1921;
miejsce stacjonowania: Chabówka - czynny;
przebieg służby: od 07-1948 - PKP, od połowy tat 70-tych - Muzeum Kolejnictwa, 1993 - odbudowany w ZNTK Piła.

Download

 Poprzednie zdjęcie  Następne zdjęcie  Strona indeksu
2007-04-28G.047_wolsztyn-parada_Tr12-25.JPG -  Tr12-25   Wolsztyn 04-2007   nr fabr: 2696; seria: 270; ex PKP-A: 2085, Tr12-58 (od ok. 1925), DRB: 56 3522 (od 1941), ÖBB: 56 3522 (od 1945);  układ osi: 1-4-0; prędkość konstrukcyjna: 60 km/h;  masa parowozu z tendrem: 107.8 tony; masa służbowa parowozu: 68,0 ton;  masa służbowa tendra (16C11-25): 39,8 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 17.535 mm;  średnica kół napędnych: 1.300 mm; średnica kół tocznych: 870 mm;  max nacisk osi na szyny: ? tony; moc: brak danych kW;  wyprodukowany:  Lokomotivfabrik Wien - Floridsdorf - 1921;  miejsce stacjonowania: Chabówka - czynny; przebieg służby: od 07-1948 - PKP, od połowy tat 70-tych -  Muzeum Kolejnictwa, 1993 -  odbudowany w ZNTK Piła.

Copyright © 2007-2012 by zdokp-bahn[MALPKA]wtvk[KROPKA]pl;
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

Całkowita ilość zdjęć: 122       |       strona Dexa       |       symulacja ZDOKP z 1985 r. w programie BAHN       |       Pomoc