nr fabryczny: 1833;
układ osi: 2-4-1; prędkość konstrukcyjna: 100 km/h;
masa służbowa z tendrem: 168,6 tony; masa służbowa parowozu: 99,6 tony;
masa służbowa tendra (935 0115): 69,0 tony;
średnica kół napędnych: 1.750 mm; średnica kół tocznych: 880, 1.150 mm;
średnica kół tocznych tendra: 1.045 mm;
wyprodukowana: zakłady Skody w Pilznie - 1947;
1990 - miejsce stacjonowania: Iron Monument Clubu Plzeň, Czechy - czynny;
przebieg służby:
1948 - przekazana na stan czeskich kolei (ČSD) do lokomotywowni Pilzno;
1955 - przekazana do lokomotywowni Pilzno;
1977 - zakończenie służby w lokomotywowni Louna;
1977 - sprzedana do Skansenu Kolei W České Třebové;
1983 - przekazana do Muzeum Skody w Pilznie;
1990 - przekazana do Iron Monument Clubu w Pilznie;
1993/4 - naprawy kotła i renowacja lokomotywy;
1996 - pierwsza oficjalna jazda po naprawach.