Up kolej.zdokp.pl (strona główna)T A B O Rparowozy Prev Next Slideshow

 18 201
NIEMCY

Wolsztyn 04-2007

parowóz opalany mazutem, obecnie najszybszy na świecie; powstały na bazie podwozia tendrzaka DR ex 61 002 z 1939 roku, kotła "reko" oraz silnika i innych podzespołów eksperymentalnej, wysokociśnieniowej maszyny H45 024;
nr fabr: 22501; seria:18.6 (DB);
układ osi: 2-3-1; prędkość konstrukcyjna: 175 km/h (182,4 km/h podczas jazdy próbnej w 1972 roku);
masa służbowa z tendrem: 186,8 tony; długość całkowita: 25.145mm;
średnica kół napędnych: 2.300 mm;
pojemność zbiornika oleju: 13,5 m3;
wyprodukowany: Henschel / RAW Meiningen - 1961;
właściciel: Christian Goldschagg (prywatny);
miejsce stacjonowania: Nossen - czynny;
przebieg służby: ?

Download

 Poprzednie zdjęcie  Następne zdjęcie  Strona indeksu
2007-04-28G.074_wolsztyn-parada_BR_18_201.JPG -  18 201 NIEMCY   Wolsztyn 04-2007    parowóz opalany mazutem, obecnie najszybszy na świecie;  powstały na bazie podwozia tendrzaka DR ex 61 002 z 1939 roku, kotła "reko" oraz silnika i innych podzespołów eksperymentalnej, wysokociśnieniowej maszyny H45 024;  nr fabr: 22501; seria:18.6 (DB);    układ osi: 2-3-1; prędkość konstrukcyjna: 175 km/h (182,4 km/h podczas jazdy próbnej w 1972 roku);   masa służbowa z tendrem: 186,8 tony; długość całkowita: 25.145mm;   średnica kół napędnych: 2.300 mm;  pojemność zbiornika oleju: 13,5 m3;   wyprodukowany: Henschel / RAW Meiningen - 1961; właściciel: Christian Goldschagg (prywatny);  miejsce stacjonowania: Nossen - czynny;  przebieg służby: ?

Copyright © 2007-2012 by zdokp-bahn[MALPKA]wtvk[KROPKA]pl;
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

Całkowita ilość zdjęć: 122       |       strona Dexa       |       symulacja ZDOKP z 1985 r. w programie BAHN       |       Pomoc