Up kolej.zdokp.pl (strona główna)T A B O Rparowozy Prev Next Slideshow

 Ty5-10
Powodowo 04-2007

nr fabr: 3413; seria: BR 50;
ex DRG - 50 451;
układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h;
masa służbowa z tendrem: 140,35 tony; masa służbowa parowozu: 80,85 tony;
masa służbowa tendra (26D5-21): 59,5 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 22.940 mm;
średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;
max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: ?? kW ( 1.065 kM);
wyprodukowany: Schichau Elbląg - 1940;
miejsce stacjonowania: Wolsztyn - pomnik;
przebieg służby: na PKP od 1945, Szczecin, 07-1946 - MD Krzyż, 05-1947 - MD Poznań Towarowa, wykolejenie koło Wągrowca - zmiana budki maszynisty i wózków na wózki od tendra 34D74 (od Pt47), skreślony 26-10-1978, 1994 - odbudowany MD Ostrów Wlkp., przekazanie do Wolsztyna.

Download

 Poprzednie zdjęcie  Następne zdjęcie  Strona indeksu
2007-04-28G.137_powodowo-Ty5-10.JPG -  Ty5-10   Powodowo 04-2007   nr fabr: 3413; seria: BR 50;   ex DRG - 50 451;   układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h;  masa służbowa z tendrem: 140,35 tony; masa służbowa parowozu: 80,85 tony;  masa służbowa tendra (26D5-21): 59,5 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 22.940 mm;  średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;  max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: ?? kW ( 1.065 kM);  wyprodukowany: Schichau Elbląg - 1940;   miejsce stacjonowania: Wolsztyn - pomnik;  przebieg służby: na PKP od 1945, Szczecin, 07-1946 - MD Krzyż, 05-1947 - MD Poznań Towarowa, wykolejenie koło Wągrowca - zmiana budki maszynisty i wózków na wózki od tendra 34D74 (od Pt47), skreślony 26-10-1978, 1994 - odbudowany MD Ostrów Wlkp., przekazanie do Wolsztyna.

Copyright © 2007-2012 by zdokp-bahn[MALPKA]wtvk[KROPKA]pl;
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

Całkowita ilość zdjęć: 122       |       strona Dexa       |       symulacja ZDOKP z 1985 r. w programie BAHN       |       Pomoc