Up kolej.zdokp.pl (strona główna)T A B O Rparowozy Prev Next Slideshow

 Ty2-406
Powodowo 01-2008

nr fabryczny: 13821; seria: BR 52 (Krieglok);
ex DGR 52 4770;
układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h;
masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton;
masa służbowa tendra (32D43-406): ~ 61 ton; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm;
średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;
max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM);
wyprodukowany: Maschinenbau und Bahnbedarfs AG MBA (dawniej Orenstein & Koppel), Berlin-Drewitz - 1943;
miejsce stacjonowania: Wolsztyn - eksponat;
przebieg służby: na PKP od 1945, 08-1959 - MD Jarocin, 11-1987 - MD Wolsztyn, 09-1988 - MD Leszno (delegacja), 04-1989 - MD Wolsztyn, skreślony 01-10-2000.

Download

 Poprzednie zdjęcie  Następne zdjęcie  Strona indeksu
2008-01-21.21_wolsztyn_ty2-406.JPG -  Ty2-406   Powodowo 01-2008   nr fabryczny: 13821; seria: BR 52 (Krieglok);  ex DGR 52 4770;  układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h;  masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton;  masa służbowa tendra (32D43-406): ~ 61 ton; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm;  średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;  max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM);  wyprodukowany: Maschinenbau und Bahnbedarfs AG MBA (dawniej Orenstein & Koppel), Berlin-Drewitz - 1943;   miejsce stacjonowania: Wolsztyn - eksponat;  przebieg służby: na PKP od 1945, 08-1959 - MD Jarocin, 11-1987 - MD Wolsztyn, 09-1988 - MD Leszno (delegacja), 04-1989 - MD Wolsztyn, skreślony  01-10-2000.

Copyright © 2007-2012 by zdokp-bahn[MALPKA]wtvk[KROPKA]pl;
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

Całkowita ilość zdjęć: 122       |       strona Dexa       |       symulacja ZDOKP z 1985 r. w programie BAHN       |       Pomoc