nr fabr: 3413; seria: BR 50; ex DRG - 50 451; układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h; masa służbowa z tendrem: 140,35 tony; masa służbowa parowozu: 80,85 tony; masa służbowa tendra (26D5-21): 59,5 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 22.940 mm; średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm; max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: ?? kW ( 1.065 kM); wyprodukowany: Schichau Elbląg - 1940; miejsce stacjonowania: Wolsztyn - pomnik; przebieg służby: na PKP od 1945, Szczecin, 07-1946 - MD Krzyż, 05-1947 - MD Poznań Towarowa, wykolejenie koło Wągrowca - zmiana budki maszynisty i wózków na wózki od tendra 34D74 (od Pt47), skreślony 26-10-1978, 1994 - odbudowany MD Ostrów Wlkp., przekazanie do Wolsztyna.