Up kolej.zdokp.pl (strona główna)T A B O Rparowozy Prev Next Slideshow

 Ol49-23
Ol49-23 podczas wymiany dziurawej, przepalonej dymnicy.
Wolsztyn 01-2008

nr fabr: 2625; seria: Ol49;
układ osi: 1-3-1; prędkość konstrukcyjna: 100 km/h;
masa służbowa z tendrem: 144,9 tony; masa służbowa parowozu: ~ 83 tony;
masa służbowa tendra (25D49-01 aktualnie 25D49-49): 62,0 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 20.675 mm;
średnica kół napędnych: 1.750 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;
max nacisk osi na szyny: 17,0 tony; moc: 949 kW (1.265 kM);
wyprodukowany: Fablok Chrzanów - 1952;
miejsce stacjonowania: Wolsztyn - czynny;
przebieg służby: 08-1966 - MD Leszno, 01-1968 - MD Ostrów Wielkopolski, 06-1970 - MD Leszno, 05-1979 - MD Wolsztyn.

Download

 Poprzednie zdjęcie  Następne zdjęcie  Strona indeksu
2008-01-21.53a_wolsztyn_ol49-23.JPG -  Ol49-23  Ol49-23 podczas wymiany dziurawej, przepalonej dymnicy.  Wolsztyn 01-2008    nr fabr: 2625; seria: Ol49;  układ osi: 1-3-1; prędkość konstrukcyjna: 100 km/h;  masa służbowa z tendrem: 144,9 tony; masa służbowa parowozu: ~ 83 tony;   masa służbowa tendra (25D49-01 aktualnie 25D49-49): 62,0 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 20.675 mm;  średnica kół napędnych: 1.750 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;  max nacisk osi na szyny: 17,0 tony; moc: 949 kW (1.265 kM);  wyprodukowany: Fablok Chrzanów - 1952;  miejsce stacjonowania: Wolsztyn - czynny;  przebieg służby: 08-1966 - MD Leszno, 01-1968 - MD Ostrów Wielkopolski, 06-1970 - MD Leszno, 05-1979 - MD Wolsztyn.

Copyright © 2007-2012 by zdokp-bahn[MALPKA]wtvk[KROPKA]pl;
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

Całkowita ilość zdjęć: 122       |       strona Dexa       |       symulacja ZDOKP z 1985 r. w programie BAHN       |       Pomoc