Up kolej.zdokp.pl (strona główna)T A B O Rparowozy Prev Next Slideshow

 Ty2-911
Wolsztyn 05-2008

nr fabryczny: 812; seria: BR 52 (Krieglok);
ex DGR 52 1346;
układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h;
masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton;
masa służbowa tendra (32D43-378): ~ 61,0 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm;
średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;
max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM);
wyprodukowany: Deutsche Waffen und Munitionsfabriken AG, Werk Posen (ex. Cegielski w Poznaniu) - 1944;
miejsce stacjonowania: Chabówka - czynny;
przebieg służby: na PKP od 1945, 11-1945 - MD Kraków Płaszów, 06-1947 - MD Chabówka.

Download

 Poprzednie zdjęcie  Następne zdjęcie  Strona indeksu
2008-05-03G.23_parada_parowozow_ty2-911.JPG -  Ty2-911   Wolsztyn 05-2008   nr fabryczny: 812; seria: BR 52 (Krieglok);  ex DGR 52 1346;  układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h;  masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton;  masa służbowa tendra (32D43-378): ~ 61,0 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm;  średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;  max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM);  wyprodukowany: Deutsche Waffen und Munitionsfabriken AG, Werk Posen (ex. Cegielski w Poznaniu) - 1944;   miejsce stacjonowania: Chabówka - czynny;  przebieg służby: na PKP od 1945, 11-1945 - MD Kraków Płaszów, 06-1947 - MD Chabówka.

Copyright © 2007-2012 by zdokp-bahn[MALPKA]wtvk[KROPKA]pl;
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

Całkowita ilość zdjęć: 122       |       strona Dexa       |       symulacja ZDOKP z 1985 r. w programie BAHN       |       Pomoc