Up kolej.zdokp.pl (strona główna)T A B O Rparowozy Prev Next Slideshow

 Pm 36-2
Wolsztyn 05-2008

nr fabr: 663;seria: Pm36;
ex PKP-A: Pm36-2, DRB: 18 602, PKP-B: Pm36-1
układ osi: 2-3-1; prędkość konstrukcyjna: 130 km/h;
masa służbowa z tendrem: 161,5 tony; masa służbowa parowozu: 94,0 tony;
masa służ. tendra (32D36-2): 67,5 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 23.740 mm;
średnica kół napędnych: 2.000 mm; średnica kół tocznych: 1.000, 1.200 mm;
max nacisk osi na szyny: 17,4 tony; moc: 1.325 kW (1.800 kM);
wyprodukowany: PFLwP Chrzanów - 1937;
miejsce stacjonowania: Wolsztyn - czynny;
przebieg służby: na PKP 05-1939, 09-1939 - ZSRR, po 1941 - DRB, 1945 - ÖBB, 15-05-1947 - ZSRR, 20-05-1947 - PKP jako Pm36-1, w 11-1947 - MD Bydgoszcz Gł., 05-1951 - MD Toruń Kluczyki, 07-1959 - MD Gdynia Grabówek, 09-1961 - MD Ostrów Wlkp., 03-1963 - MD Poznań Gł. Osobowa, 06-1964 - MD Ostrów Wlkp., skreślona 19-06-1970, 1970 - eksponat w Muzeum Kolejnictwa w Warszawie, 1995 - naprawa główna w ZNTK Piła, 06-06-1995 - MD Wolsztyn.

Download

 Poprzednie zdjęcie  Następne zdjęcie  Strona indeksu
2008-05-03J.12_wolsztyn_pm36-2.jpg -  Pm 36-2   Wolsztyn 05-2008    nr fabr: 663;seria: Pm36;  ex PKP-A: Pm36-2, DRB: 18 602, PKP-B: Pm36-1  układ osi: 2-3-1; prędkość konstrukcyjna: 130 km/h;  masa służbowa z tendrem: 161,5 tony; masa służbowa parowozu: 94,0 tony;  masa służ. tendra (32D36-2): 67,5 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 23.740 mm;  średnica kół napędnych: 2.000 mm; średnica kół tocznych:  1.000, 1.200 mm;  max nacisk osi na szyny: 17,4 tony; moc:  1.325 kW (1.800 kM);  wyprodukowany: PFLwP Chrzanów - 1937;  miejsce stacjonowania: Wolsztyn - czynny;  przebieg służby: na PKP 05-1939, 09-1939 - ZSRR, po 1941 - DRB, 1945 - ÖBB, 15-05-1947 - ZSRR, 20-05-1947 - PKP jako Pm36-1, w 11-1947 - MD Bydgoszcz Gł., 05-1951 - MD Toruń Kluczyki, 07-1959 - MD Gdynia Grabówek, 09-1961 - MD Ostrów Wlkp., 03-1963 - MD Poznań Gł. Osobowa, 06-1964 - MD Ostrów Wlkp.,  skreślona 19-06-1970, 1970 - eksponat w Muzeum Kolejnictwa w Warszawie, 1995 - naprawa główna w ZNTK Piła, 06-06-1995 - MD Wolsztyn.

Copyright © 2007-2012 by zdokp-bahn[MALPKA]wtvk[KROPKA]pl;
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

Całkowita ilość zdjęć: 122       |       strona Dexa       |       symulacja ZDOKP z 1985 r. w programie BAHN       |       Pomoc