nr fabryczny: 4111; seria: BR 52 (Krieglok); ex DRB 52 633, CSD 52 633; układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h; masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton; masa służbowa tendra (30D43-130): ~ 61 ton; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm; średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm; max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM); wyprodukowany: Schichau Elbląg - 1944; miejsce stacjonowania: Kościerzyna - wrak; przebieg służby: 1944 - DRB, 02-1944 - MD Nowy Sącz, 1945 - ČSD, 12-1945 - MD Jasło, 11-1946 - MD Szczakowa, 04-1956 - MD Bielsko Biała, 04-1959 - MD Zebrzydowice, 06-1960 - MD Ostrołęka, 02-1962 - MD Olsztyn, 01-1963 - MD Gdynia Grabówek, 02-1967 - MD Chojnice, 04-1992 - skreślony z inwentarza (MD Chojnice), 05-2004 do 09-2004 transport Chojnice - Łeba - Lębork - Gdynia Grabówek - Kościerzyna.