Up kolej.zdokp.pl (strona główna)T A B O Rparowozy Prev Next Slideshow

 Ty2-1098
Kościerzyna 08-2008

nr fabryczny: 1363; seria: BR 52 (Krieglok);
ex DRB 52 5336;
układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h;
masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton;
masa służbowa tendra (30D43-546): ~ 61 ton; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm;
średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;
max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM);
wyprodukowany: PFLwP Chrzanów - 1944;
miejsce stacjonowania: Kościerzyna - wrak;
przebieg służby: 1944 - DRB, 1945 - PKP, 05-1945 - MD Nowy Sącz, 09-1965, MD Toruń Gł., 02-1976 MD Zajączkowo Tczewskie, 10-1986 - MD Kościerzyna, 11-1986 - MD Łazy (delegacja), 04-1987 - MD Kościerzyna, 04-1990 - MD Gdynia Grabówek, 12-1993 - skreślony z inwentarza PKP.

Download

 Poprzednie zdjęcie  Następne zdjęcie  Strona indeksu
2008-08-26.211b_koscierzyna,skansen,Ty2-860,Ty2-1098.JPG -  Ty2-1098   Kościerzyna 08-2008   nr fabryczny: 1363; seria: BR 52 (Krieglok);  ex DRB 52 5336;  układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h;  masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton;  masa służbowa tendra (30D43-546): ~ 61 ton; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm;  średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;  max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM);  wyprodukowany: PFLwP Chrzanów - 1944;   miejsce stacjonowania: Kościerzyna - wrak;  przebieg służby: 1944 - DRB, 1945 - PKP, 05-1945 - MD Nowy Sącz, 09-1965, MD Toruń Gł., 02-1976 MD Zajączkowo Tczewskie, 10-1986 - MD Kościerzyna, 11-1986 - MD Łazy (delegacja), 04-1987 - MD Kościerzyna, 04-1990 - MD Gdynia Grabówek, 12-1993 - skreślony z inwentarza PKP.

Copyright © 2007-2012 by zdokp-bahn[MALPKA]wtvk[KROPKA]pl;
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

Całkowita ilość zdjęć: 122       |       strona Dexa       |       symulacja ZDOKP z 1985 r. w programie BAHN       |       Pomoc