nr fabryczny: 1363; seria: BR 52 (Krieglok); ex DRB 52 5336; układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h; masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton; masa służbowa tendra (30D43-546): ~ 61 ton; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm; średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm; max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM); wyprodukowany: PFLwP Chrzanów - 1944; miejsce stacjonowania: Kościerzyna - wrak; przebieg służby: 1944 - DRB, 1945 - PKP, 05-1945 - MD Nowy Sącz, 09-1965, MD Toruń Gł., 02-1976 MD Zajączkowo Tczewskie, 10-1986 - MD Kościerzyna, 11-1986 - MD Łazy (delegacja), 04-1987 - MD Kościerzyna, 04-1990 - MD Gdynia Grabówek, 12-1993 - skreślony z inwentarza PKP.