nr fabryczny: 27445; seria: BR 52 (Krieglok); ex DRB 52 2277, MAV 52 2277, CFR 52 2277, ZSRR TE 2277; układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h; masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton; masa służbowa tendra (30D43-469): ~ 61 ton; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm; średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm; max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM); wyprodukowany: Henschel & Sohn Kassel - 1943; miejsce stacjonowania: Chojnice - eksponat; przebieg służby: 1943 - DRB, 1945 - MAV, 03-1948 - CFR, 10-1950 - ZSRR, 07-1963 - PKP, 07-1963 - MD Opole, 07-1964 - MD Gdynia Grabówek, 10-1964 - MD Gdańsk Zaspa, 11-1966 - MD Chojnice, 03-1967 - MD Gdańsk Zaspa, 04-1972 - MD Lębork, 01-1985 - MD Chojnice, 1990 - zakończenie eksploatacji, 05- 1992 - skreślony z inwentarza (MD Chojnice).