nr fabryczny: 13821; seria: BR 52 (Krieglok); ex DGR 52 4770; układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h; masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton; masa służbowa tendra (32D43-406): ~ 61 ton; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm; średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm; max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM); wyprodukowany: Maschinenbau und Bahnbedarfs AG MBA (dawniej Orenstein & Koppel), Berlin-Drewitz - 1943; miejsce stacjonowania: Wolsztyn - eksponat; przebieg służby: na PKP od 1945, 08-1959 - MD Jarocin, 11-1987 - MD Wolsztyn, 09-1988 - MD Leszno (delegacja), 04-1989 - MD Wolsztyn, skreślony 01-10-2000.