Up kolej.zdokp.pl (strona główna)T A B O Rparowozy Prev Next Slideshow

 Ty2-446
Kościerzyna 08-2008

nr fabryczny: 1143; seria: BR 52 (Krieglok);
ex DRB 52 5134;
układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h;
masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton;
masa służbowa tendra (30D43-451): ~ 61 ton; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm;
średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;
max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM);
wyprodukowany: PFLwP Chrzanów - 1943;
miejsce stacjonowania: Kościerzyna - wrak;
przebieg służby: 1943 - DRB, 1945 - PKP, 10-1945 - MD Olsztyn, 12-1950 - MD Korsze, 04-1954 - MD Olsztyn, 07-1954 - MD Korsze, 03-1967 - MD Chojnice, 08-1993 - skreślony z inwentarza (MD Chojnice), 05-2004 do 09-2004 transport Chojnice - Łeba - Lębork - Gdynia Grabówek - Kościerzyna.

Download

 Poprzednie zdjęcie  Następne zdjęcie  Strona indeksu
2008-08-26.180b_koscierzyna,Ty2-446.JPG -  Ty2-446   Kościerzyna 08-2008   nr fabryczny: 1143; seria: BR 52 (Krieglok);  ex DRB 52 5134;  układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h;  masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton;  masa służbowa tendra (30D43-451): ~ 61 ton; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm;  średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm;  max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM);  wyprodukowany: PFLwP Chrzanów - 1943;   miejsce stacjonowania: Kościerzyna - wrak;  przebieg służby: 1943 - DRB, 1945 - PKP, 10-1945 - MD Olsztyn, 12-1950 - MD Korsze, 04-1954 - MD Olsztyn, 07-1954 - MD Korsze, 03-1967 - MD Chojnice, 08-1993 - skreślony z inwentarza (MD Chojnice), 05-2004 do 09-2004 transport Chojnice - Łeba - Lębork - Gdynia Grabówek - Kościerzyna.

Copyright © 2007-2012 by zdokp-bahn[MALPKA]wtvk[KROPKA]pl;
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

Całkowita ilość zdjęć: 122       |       strona Dexa       |       symulacja ZDOKP z 1985 r. w programie BAHN       |       Pomoc