nr fabryczny: 1143; seria: BR 52 (Krieglok); ex DRB 52 5134; układ osi: 1-5-0; prędkość konstrukcyjna: 80 km/h; masa służbowa z tendrem: ~ 146 ton; masa służbowa parowozu: ~ 85 ton; masa służbowa tendra (30D43-451): ~ 61 ton; długość całkowita (ze zderzakami): 22.975 / 23.055 mm; średnica kół napędnych: 1.400 mm; średnica kół tocznych: 850 mm; max nacisk osi na szyny: 15,5 tony; moc: 1.200 kW ( 1.075 kM); wyprodukowany: PFLwP Chrzanów - 1943; miejsce stacjonowania: Kościerzyna - wrak; przebieg służby: 1943 - DRB, 1945 - PKP, 10-1945 - MD Olsztyn, 12-1950 - MD Korsze, 04-1954 - MD Olsztyn, 07-1954 - MD Korsze, 03-1967 - MD Chojnice, 08-1993 - skreślony z inwentarza (MD Chojnice), 05-2004 do 09-2004 transport Chojnice - Łeba - Lębork - Gdynia Grabówek - Kościerzyna.