nr fabr: 200; seria: Pu29; DRG 12 201, PKP Pt31-46, PKP Pu29-1; układ osi: 2-4-1; prędkość konstrukcyjna: 110 km/h; masa służbowa z tendrem: 105,6 tony; masa służbowa parowozu: 114,9 tony; masa służbowa tendra (32D29-3): 68,5 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 15.960 mm; średnica kół napędnych: 1.850 mm; średnica kół tocznych: 860, 1.200 mm; max nacisk osi na szyny: 18,5 tony; moc: ? kW ( 1.820 kM); wyprodukowany: HCP Poznań - 1931; miejsce stacjonowania: Kościerzyna - pomnik; przebieg służby: 1931 - PKP, 09-1939 - ZSRR, 1942 - DRB, 1945 - ČSD, 04-1949, PKP (jako Pt31-46), 1952 - MD Toruń Kluczyki (jako Pu29-1), 03-1970 - skreślona z inwentarza (MD Toruń Kluczyki), 1978 - odbudowa ZNTK Bydgoszcz i przekazanie do Muzeum Kolejnictwa w Warszawie, 1993 - renowacja w ZT Zajączkowo Tczewskie, 1992 - przewieziony do Kościerzyny.